
7 juni 2026
we hebben een pand op het oog, we zijn in gesprek met de makelaar, de gemeente werkt echt lekker mee, en schiet graag te hulp. maarrrrr…. op het pand zit momenteel een elektra aansluiting van 3x 25A . een grootgebruikaansluiting gaat het vanwege netcongestie al helemaal niet worden… hebben we op tijd 3x 80A? en gaan we daar het hotel mee kunnen draaien? vanaf 1 juli komen ook aanvragen voor kleinverbruik op een wachtlijst bij stedin..
wordt dit de dealbreaker.. of gaat het dan toch lukken? wordt vervolgd..
